درباره چاووش رایانه

چاووش، هميشه پيشتاز

شرکت چاووش فعاليت خود را از سال 1378 با نام کامل چاووش رايانه آغاز نمود. زمينه اصلی فعاليت اين شرکت، ارائه خدمات و محصولات فن آوری اطلاعات و ارتباطات، ابتدا با تمرکز بر کاربری های فن آوری های مرتبط با اينترنت و اطلاع رسانی شکل گرفت و بعدا زمينه های جديد به آن اضافه گرديد. از آنجا که پديده فن آوری اطلاعات و کاربری ها آن نسبت به ساير صنايع و حرفه های موجود جديدتر است، هدف اصلی اين شرکت معرفی و استفاده موثر از کاربری های مذکور برای بهبود فرآيندها و روال های کاری مشتريان از همه ابعاد می باشد. مشتريانی که بسياری از آنها استفاده از ابزارهای فن آوری اطلاعات را از ابتدا با اين شرکت آغاز نموده و همچنان با چاووش همراهند.

در همين راستا چاووش در ابتدای سال 1378 به عنوان اولين سرويس دهنده اينترنت در استان اصفهان اقدام به راه اندازی سايت سرويسدهی اينترنت و معرفی و ارائه خدمات ارتباط اينترنت تلفنی (Dialup) به بسياری از شرکت ها، سازمان های دولتی، متخصصين، بازرگانان و دانشگاهيان استان نمود و موفق شد در قالب نمایشگاهها و سمینارهای مختلف مزايای استفاده از ارتباطات نوين را به شهروندان معرفی نمايد.

اين شرکت پيوسته تلاش داشته است در استفاده از فن آوری های نوين، پارامترهای فرهنگی و بومی را در نظر گرفته و در کنار فعاليت تجاری خود، سهمی در افزايش آگاهی و ارتقا زندگی شهروندان در زمينه تخصصی خود داشته باشد. شعار بخش سرويسدهی اينترنت چاووش (کار با اينترنت نياز به آشنايی کامل با کامپيوتر ندارد) با هدف معرفی و ورود کاربری های اينترنت در زندگی و فعاليت های کاری اقشار مختلف دليلی بر همين مدعاست.

همزمان با گسترش کاربری های فن آوری اطلاعات و ارتباطات در زمينه های مختلف و احساس نياز در بخش دولتی و خصوصی، چاووش اقدام به توسعه فعاليت های خود در بخشهای مجزا و انجام پروژه های متعدد در زمينه های مختلف از جمله طراحی و توليد وب سايت، آموزش های سازمانی، طراحی، راه اندازی و نگهداری شبکه های داده و مخابراتی نمود. از جمله افتخارات اين شرکت کسب رتبه پيمانکار برتر طرح تکفا در معرفی و همکاری با اکثر سازمان ها و ادارات دولتی در بين سالهای 1381 تا 1385 و همچنين سابقه انجام پروژه های متعدد در بخش خصوصی می باشد.

اين شرکت همچنين همزمان با واگذاری امور نگهداری شبکه های مخابرات سيار در کشور و در پی تاسيس بخش تحقيق و توسعه شبکه های GSM به عنوان يکی از اولين شرکت های فعال در زمينه مخابرات سيار عمليات نصب و نگهداری شبکه های مخابرات سيار را از سال 1384 در استان های مختلف آغاز نمود.

ارائه اطلاعات صحيح و دقيق به مشتريان و در نظر گرفتن ابعاد و پارامترهای تاثيرگزار در موفقيت پروژه از مهمترين سرفصل های کاری چاووش در هر پروژه می باشد. تمرکز اين شرکت در معرفی کاربرد های نوين فن آوری اطلاعات و در نظر گرفتن ابعاد مختلف تاثيرگزار در ميزان موفقيت کاربردها در سازمان های مشتری باعث شده است تا اکثر مشتريان چاووش، کليه نيازهای پياده سازی فن آوری اطلاعات و ارتباطات خود را از مرحله مشاوره و امکان سنجی تا پياده سازی، آموزش و استقرار با همراهی و کمک چاووش انجام دهند.

در حال حاضر، شرکت چاووش با برخورداری از کادر فنی متخصص در زمينه های ذکر شده و به پشتوانه تجربه و پيشينه خود، افتخار ارائه خدمات به بسياری از کاربران و استفاده کنندگان ICT را در کشور دارد. اين شرکت به عنوان همکار و نماينده بسياری از سازمان ها شناخته شده است که  ليست برخی از مشتريان و هم چنين  گواهينامه های رتبه بنده و احراز صلاحيت مربوطه در اين وب  سايت موجود می باشد. همچنين اين شرکت جهت ارائه خدمات بهتر به مشتريان خود با برخی از شرکت ها و موسسات داخلی و خارجی همکاری دارد که در بخش همکاران تجاری آمده است. ليست کامل مشتريان و پروژه های انجام شده به تفکيک موضوع و همچنين اطلاعات بيشتر در صورت درخواست آماده ارسال می باشد.

—————————————————————-

چاووش در معنای کلمه به معنای پيشتاز و خط شکن می باشد

فهرست